poniedziałek, 5 maja 2014

Zmrożony manikiur

W poprzednim poście o samoopalaczu idealnym zaprezentowałam także efekt jaki można osiągnąć na paznokciach dzięki mojemu nowemu nabytkowi - a jest  nim mrożony lakier marki Gosh. Oto mała przypominajka, a dalej efekt pokazany na modelce;)


Już wcześniej pisałam o tym, że lakiery tworzące na paznokciach faktury są w tym sezonie hitem. Gorącą, hmm, a może jednak chłodną nowinką są Mrożone Lakiery marki Gosh Cosmetics. Dają efekt płytek pokrytych szronem. Ten chłodny look i kolor pięknie komponuje się z opalonym ciałem, jest więc idealny na lato! Mój faworyt to błekit, gdyż najlepiej oddaje efekt mrozu.
Nałożyłam dwie warstwy lakieru, aby osiągnąć pełne krycie. Można jednak nałożyć wybrany kolor bazowy np. biały i pokryć go jedną warstwa lakierowego szronu. Efekt będzie wtedy bardziej transparentny i delikatny.
A oto jak prezentuja się inne kolory:
























 Cena: 19,99 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz