wtorek, 13 maja 2014

Paznokcie w gołębim kolorze



Niby zwykły kolor, ale podbił moje serce. Gdy pomalowałam nim pazurki, wszystkim chwaliłam się tą piękną barwą i praktycznie wszyscy podzielali mój zachwyt;) a może po prostu chcieli być mili?... Nie! Ten kolor serio ma w sobie to coś.
Jest to lakier firmy Kobo Color Trends w odcieniu Lilac. Ja ten kolor nazwałam jednak całkowicie inaczej. To zdecydowanie Gołębi Błękit! Czyli taki błękit, który ma w sobie odrobinę szarego i jasnego fioletu. To niby tylko kolor lakieru, ale u mnie wywołuje on pewną  refleksję;) Podobną barwę ma czasem niebo. Wtedy gdy jest popołudnie i zbiera się na burzę. Powietrze pachnie w specyficzny sposób i tworzy się nieco tajemniczy klimat...lubię ten klimat;)
Moim zdaniem kosmetyki powinny być dobrane także do naszej osobowości. Czy to przez zapach, barwę, konsystencję czy nawet design opakowania powinny wywoływać w nas pewne emocje, odczucia czy skojarzenia, powinny  tworzyć nasz wizerunek zewnętrzny, spójny z tym co wewnątrz.
I taką właśnie chemię poczułam do tego koloru. To niby zwykły kolor, a dla mnie niezwykły. Też odnalazłyście barwy jakichś produktów, do których was po prostu ciągnie;)?



2 komentarze: