piątek, 9 maja 2014

Wejście smoka!!!


Moim zdaniem jest z nim wkroczenie marki Dr Irena Eris w świat tzw. kolorówki. W nowej linii znajdziecie aż 25 rodzajów produktów - sypkie pudry, fluidy, bogatą paletę cieni, kredki do oczu i tusze, kobiece pomadki i zmysłowe błyszczyki. A do tego elegancki design opakowań... klasyka i rewelacyjna jakość w wydaniu Eris!

róż do policzków 75 zł

Używałam wielu pielęgnacyjnych kosmetyków tej marki i praktycznie za każdym razem byłam zachwycona. Moją ekscytację wzmagała jeszcze historia założycielki i ogromny sukces polskiego brandu! Nie mogę się już więc doczekać, aż wypróbuję "kolorowe" kosmetyki od Dr Ireny Eris!
Oto niektóre z nich:
Pojedynczy cień do powiek 45 zł

Błyszczyk do ust 55 zł

Poczwórne cienie 79 zł

Podwójny cień 65 zł

Pomadka nabłyszczająca 59 zł

6 komentarzy:

  1. moze kolejna polska marka, tak jak Inglot podbije "kolorowy" rynek !

    a gdzie mozna dostać i jakie ceny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz dodam ceny i sprawdze gdzie będą dostępne bo to świeżutka premiera ;) ale zapewne w każdym punkcie, w którym do tej pory były dostępne kosmetyki marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam: https://www.facebook.com/blog.tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, nominowałam Cię do Liebster Award :) Więcej informacji w mojej ostatniej notce :) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa makijażowej serii Pani Eris :) Chętnie wypróbuje kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń