piątek, 6 lutego 2015

Jak wyglądać sexy - sesja w miesięczniku Claudia


Myślałyście już nad kreacją na walentynkowy wieczór? Czy może nie obchodzicie tego święta? Ze mną bywa różnie, ale gdyby naszła mnie ochota np. na elegancką kolację, już wiem w co się ubiorę. Claudia odwaliła za mnie całą brudną robotę z wyborem idealnej stylizacji! Jaka Claudia? Kobiecy miesięcznik :) Jakiś czas temu wzięłam udział w sesji zatytułowanej: W czym czujesz się seksowna. Stylista i redakcja idealnie trafili w mój gust stawiając na kobaltowy kombinezon. Jest mega kobiecy, a przy tym nowoczesny i modny. Moim zdaniem to zdecydowanie bardziej intrygujący wybór niż klasyczna sukienka. W połączeniu z pięknie połyskującą kopertówką stanowi duet idealny. Bycie sexi nie musi być przecież zawsze takie oczywiste i oznaczać odsłoniętego dekoltu czy nóg. Ciekawe co sądzą na ten temat panowie ;) A Wy? Jak oceniacie efekty sesji?
Kombinezon - Zara
Kopertówka - Sabrina Pilewicz www.sabrinapilewicz.com







6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ten kolor, już na drugiej sesji do kolejnego miesięcznika ubrali mnie w ciuchy w tym kolorze ;d

      Usuń
  2. Kombinezon aboslutnie super, też czułabym się w takim seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma piękne wycięcie na plecach, którego tutaj niestety nie widać ;)

      Usuń
  3. Niby prosta ale jakże ciekawa opcja taki kombinezon! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba zastanawiać się jakie spodnie nałożyć do jakiej bluzki ;p uwielbiam konbinezony !

      Usuń