wtorek, 29 lipca 2014

Dwufazowa odżywka z keratyną i filtrami UV - dobra opcja na wakacyjny wyjazd

Z reguły nie używam odżywek w sprayu. Teraz postanowiłam jednak zrobić wyjątek. Powoli zaczynam kompletować kosmetyki na wakacyjny urlop i taka odżywka może okazać się podczas wyjazdu bardzo praktyczna. Postawiłam na dwufazowy, keratynowy produkt firmy Bioelixire Argan Oil. Po pierwsze zastąpi on klasyczną odżywkę w kremie i skróci czas jaki będę musiała spędzać pod prysznicem;) Odżywianie - spryskiwanie jest bowiem bardzo wygodne i szybkie! Po drugie posiada filtry UV, które podczas lata są niezbędne aby nasze włosy nadal wyglądały zdrowo i pięknie. Ten jeden kosmetyk spełni więc rolę pielęgnacyjnej odzywki i ochronnego sprayu. Jego kolejną zaletą, która przy moim dłuuugich włosach jest szczególnie ważna, jest fakt, że produkt znacznie ułatwia ich rozczesywanie. Bałam się, że obciąży jednak pasma, gdyż to bardzo typowe w przypadku odżywek bez spłukiwania. W jej składzie są bowiem: olejek arganowy, słonecznikowi i jojoba, a także wspomniana wcześniej keratyna. Jak do tej pory nie zauważyłam jednak efektu płaskich, ciężkich i wyglądających jak nie do końca świeże włosów ;) Ma skuteczne odżywcze składniki, a jednak jej formuła jest bardzo lekka. Długo zastanawiałam się jak określić zapach produktu,,, ewidentnie z czymś mi się kojarzył... Aż w końcu odżywkę powąchała jedna z moich koleżanek i eureka! Pachnie malibu z mlekiem! To całkiem dobry zapach na urlop;)


4 komentarze: