wtorek, 22 kwietnia 2014

Upięcie dla włosów długich i stylizacja krótkich - zobacz jak zrobić te modne fryzury!




Uważam, że zadbane włosy i ładna fryzura dodają nam mnóstwo kobiecości! Nie wiem jak Wy, ale nawet gdy mam świetny makijaż i ciuchy, a włosy nie wyglądają dobrze, moja samoocena lekko spada;) Podczas wizyty u fryzjera, trzęsę się o każdy ścięty centymetr i bacznie obserwuje pracujące dłonie stylisty. To fakt jestem lekko upierdliwą klientką, ale chodzi przecież o to żebym to ja wyszła z salonu zadowolona... to chyba jednak po prostu zdecydowanie i przemyślana wizja własnego wizerunku. Ten strach przez ścięciem zbyt wielu centymetrów sprawił, że moje włosy sięgają już za łokcie i dalej rooosną;) Zaletą tego stanu rzeczy jest to, że bez opamiętania mogę wiązać, upinać, pleść... i tak też robię. Byłam więc zachwycona gdy marka Nivea przesłała mi zdjęcia z nowymi, pięknymi fryzurami na lato. Na początek pokażę Wam dwa uczesania: jedno wykonane na długich, a drugie na krótkich włosach. Zobaczcie jak tworzy je znakomita stylistka Sally Brooks. A dzięki szczegółowym zdjęciom, bez problemu będziecie mogły uczesać się tak same;)


Supeł dla dłuższych włosów
*Nie masz grzywki? To wcale nie znaczy, że nie możesz się tak uczesać. Na włosach równej długości, ta fryzura wygląda równie dobrze!


 

 

 

 

 

 





Delikatne fale dla włosów średniej długości








 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz