sobota, 19 kwietnia 2014

Piaskowy manikiur

Ostatnio podczas wizyty w nail barze, zapytałam o to jaki manikiur jest obecnie hitem. Potwierdziło się to co już wcześniej zauważyłam przeglądając propozycje lakierów znanych marek. Teraz rządzą fakturowe paznokcie! Na początek, dla tych, które może jeszcze o tym nie słyszały, pokażę chyba najbardziej popularną propozycję, czyli efekt piasku.




Wybrałam grafitowy kolor ze lśniącymi drobinkami, przez które efekt może nieco przypominać manikiur zrobiony lakierem z brokatem. Piaskowy daje jednak o wiele ciekawszą, chropowatą fakturę. A w dodatku, dużo łatwiej się zmywa ;) Do uzyskania pełnego krycia spokojnie wystarczą dwie, cienkie warstwy. Moim zdaniem, w tym przypadku warto zrobić wyjątek i odpuścić sobie nakładanie lakieru nawierzchniowego. Wygładziłby on chropowatą, piaskową powierzchnię, a to ona jest tu hitem. Wy też sądzicie, że ten kolor świetnie komponuje się z dżinsowymi ubraniami?


Delia, Coral Prosilk, Efekt piasku, 11 ml/5,80 zł

5 komentarzy:

  1. Lubię piaskowe lakiery - ja zazwyczaj używam ich, kiedy nie mam za dużo czasu na manikiur. Nakładam jedną grubą warstwę - całkiem dobrze kryje i szybko wysycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, ten manikiur bardzo łatwo się robi, a wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to proszę o radę jak je zmyć :)
    uwielbiam te lakiery, ale czas poświęcony na zmywanie i zabawę z ciągnącymi się, drącymi wacikami doprowadza mnie do czerwonej gorączki... pomocy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę użyć zmywacza do lakieru hybrydowego, np. ostatnio pojawił się z firmy Cztery Pory Roku, w przystępnej cenie ok. 6 zł. Jeśli używasz zwykłego to lepiej zrobić wyjątek i użyć tego z acetonem ;) ja nasączam płatek i przykładam go do paznokcia na dłuższą chwilę, aby zmywacz miał czas rozpuścić lakier:)

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń