piątek, 5 grudnia 2014

Do czego użyć kosmetyków po opalaniu, które zostały nam po lecie?

Też macie tak, że zawsze po lecie zostają Wam niewykorzystane kosmetyki po opalaniu? No i co teraz z nimi zrobić... Zachować na przyszły rok? Odpada. Tego typu produkty mają zazwyczaj dość krótką datę przydatności od momentu ich otwarcia. No więc?

W moim wypadku Potrzeba okazała się matką wynalazku!

Ostatnio zafundowałam moim nogom dość awaryjną depilację zwykłą maszynką. Na szybko, przed wyjściem na siłownie... Możecie domyśleć się jaki był efekt: moje nogi wyglądały jakby przejechała po nich kosiarka - zaczerwienione pasy i okropne pieczenie. Potworny dyskomfort! No i jak tu sobie ulżyć? Właśnie kosmetykiem po opalaniu! Z tego sezonu została mi ledwie napoczęta pianka marki AA. Dokładnie spryskałam nią całe nogi i delikatnie wklepałam piankę. Już po chwili przyniosła ukojenie zaognionej i swędzącej skórze. Zawiera bowiem ekstrakt z aloesu i D - pantenol - 5,7% , które najskuteczniej łagodzą podrażnienia. Dodatek kwasu hialuronoego działa nawilżająco, witaminy A, E i F regenerują uszkodzony naskórek. Taki mix dobroczynnych skladników to prawdziwe SOS dla skóry w potrzebie. Skoro uspokajają ją po oparzeniach słonecznych, to dlaczego miałby nie dać jej ukojenia po podrażnieniu golarką? Dzięki tej kompozycji składników pianka po opalaniu jest zatem świetnym kosmetykiem także po goleniu! Od tego momentu używam jej nie tylko w kryzysowych sytuacjach ale po każdym goleniu. Dzięki temu skóra jest w idealnej kondycji i nie muszę się obawiać podrażnień. W prawdzie nie zostawia na nich błyszczącej, śliskiej powłoczki, którą daje balsam, ale naprawdę dobrze nawilża. Z czystym sumieniem rekomenduje takie zastosowanie. Co o nim myślicie? A może też już na to wpadłyście? ;)
Miłego weekendu bez podrażnień ;)!!


2 komentarze:

  1. A tego patentu nie znałam, na pewno wypróbuję bo taka szybka depilacja zdarza mi się całkiem często. Dzięki za podsunięcie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że moja bolesna przygoda komuś się przydała ;)

      Usuń