czwartek, 9 października 2014

Warsztaty Maybelline NY i mój turkusowy makijaż


W czwartek, 2 października spędziłam przemiłe popołudnie... Uczestniczyłam w warsztatach marki Maybelline NY,  którą bardzo lubię! Na początku spotkania zapoznałam się z trendami na sezon wiosna/lato 2015 jakie proponuje nam Maybelline. Na szablonie zwanym face chart stworzyłam własną wersję modnego makijażu... Niestety moja papierowa modelka, cała w błękitach i zieleniach wyglądała trochę jak topielica ;) Malowanie na kartce potraktowałam pół serio, jako fajną zabawę;) Następnie obejrzałam, powąchałam, lub posmarowałam się nowościami marki;) O tych perełkach opowiem jednak w oddzielnym poście... Najprzyjemniejszą i najciekawszą, bo praktyczną częścią spotkania było malowanie! Grzegorz Kasperski, główny maijażysta marki (mogliście ostatnio oglądać go malującego modelki w znanym telewizyjnym programie Project Runway) wraz ze swoim zespołem tworzyli na naszych twarzach make-upy. Proponowali nam rozwiązania prosto z fashion weeku. Malująca mnie Pani postawiła na mocną, turkusową kreskę na dolnej powiece. Wykonując makijaż sama zazwyczaj wybieram kreskę na górnej powiece. Wydaje mi się bowiem, że akcent na dolną obciąża kontur oka i postarza spojrzenie. Ten makijaż przypadł mi jednak do gustu! Może nie pomalowałabym się tak na dzień, ale to fajna opcja na imprezę! Na zdjęciach możecie zobaczyć jak powstawał...















8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne doświadczenie ;) pięknie Ci w tej kresce i dodaje Ci zdecydowanie takiej drapieżności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, to było super spotkanie! dziękuję, pewnie powtórzę ten makijaż przy okazji jakiejś imprezy ;)

      Usuń
  2. Świetny makijaż! Bardzo lubię tak podkreśloną dolną powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam sceptycznie nastawiona do kreski na dolnej powiece. Ale chyba się do niej przekonałam ;)

      Usuń
  3. ten makijaż chyba jest stworzony dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, sama nie byłam przekonana czy do końca mi pasuje ;)

      Usuń
  4. wyglądasz fantastycznie, zazdroszczę przygody i spotkania z Kasperskim! jest świetny nie tylko jako makijażysta, ale też projektant! pozdrawiam, www.FASHIONFROMART.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, spotkanie było czymś świetnym! Pozatym że to rewelacyjny makijażysta i projektant to tez po prosty fajny, normalny człowiek ;)

      Usuń