Z okazji Międzynarodowego
Dnia Kobiet Always przedstawia nowy film #JakDziewczyna
Razem z milionami dziewczyn z całego świata marka Always pragnie sprawić,
aby dziś
i każdego następnego dnia słowa Robić Coś #JakDziewczyna oznaczały robienie wspaniałych rzeczy.
i każdego następnego dnia słowa Robić Coś #JakDziewczyna oznaczały robienie wspaniałych rzeczy.
Z okazji obchodów
Międzynarodowego Dnia Kobiet, Always, światowy lider w kategorii produktów
ochrony kobiecej, przedstawia nowy film zatytułowany „Always #JakDziewczyna –
Silniejsze Razem”, by kontynuować swoją misję wspierania dziewcząt
w okresie dojrzewania w budowaniu pewności siebie oraz by podkreślać, że wykonywanie czynności #JakDziewczyna, oznacza coś wspaniałego. Nawiązując do Międzynarodowego Dnia Kobiet 8. marca, w którym w szczególny sposób świętujemy i doceniamy kobiece osiągnięcia, Always pragnie także docenić miliony dziewczyn, które robiąc dumnie różne rzeczy „jak dziewczyna”, są inspiracją dla innych.
w okresie dojrzewania w budowaniu pewności siebie oraz by podkreślać, że wykonywanie czynności #JakDziewczyna, oznacza coś wspaniałego. Nawiązując do Międzynarodowego Dnia Kobiet 8. marca, w którym w szczególny sposób świętujemy i doceniamy kobiece osiągnięcia, Always pragnie także docenić miliony dziewczyn, które robiąc dumnie różne rzeczy „jak dziewczyna”, są inspiracją dla innych.
Zainspiruj się i Ty – kliknij i zobacz
nowy film:
Rozpoczęta w czerwcu 2014 roku kampania Always #JakDziewczyna
pozwoliła rzucić nowe światło na moc powszechnie używanego zwrotu „jak
dziewczyna” – często wykorzystywanego w negatywnym kontekście, a mogącego mieć
znaczący wpływ na poczucie pewności
siebie dziewcząt. Viralowy film #JakDziewczyna został wyświetlony ponad 85
milionów razy w 150 krajach i udostępniony przez więcej niż 1.5 miliona ludzi z
całego świata.
Myślą przewodnią
tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet jest hasło „Zrób to”, i to jest
dokładnie to, co dziewczyny robią, zmieniając znaczenie słów #JakDziewczyna – powiedziała Fama Francisco, Wiceprezes
Marki Always na świecie. Film Always
#JakDziewczyna wywołał poruszenie i zainspirował wiele osób. Pragniemy
podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do tej podróży, mającej na celu
zmianę znaczenia zwrotu #JakDziewczyna, by traktować go, jak komplement.
Kampania #JakDziewczyna pokazała ogromny wpływ tych słów na
pewność siebie dziewczyn, ale także zainspirowała do powstania ruchu, który
rozpoczął zmianę społecznego odbioru tego określenia. Przeprowadzone przed
startem kampanii Always badania dowiodły, że tylko 19% dziewczyn w wieku 16-24
miało pozytywne skojarzenia ze zwrotem „jak dziewczyna”.[1]
W odniesieniu do prowadzonej przez Always w Stanach Zjednoczonych II Fali Badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie,po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 76% uczestniczek badania przyznało, że już nigdy nie pomyślą o sformułowaniu „robić coś jak dziewczyna”, jak o czymś negatywnym, a 8 z 10 kobiet (81%) powiedziało, że film może obalić stereotyp związany z fizycznymi możliwościami kobiet.
W odniesieniu do prowadzonej przez Always w Stanach Zjednoczonych II Fali Badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie,po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 76% uczestniczek badania przyznało, że już nigdy nie pomyślą o sformułowaniu „robić coś jak dziewczyna”, jak o czymś negatywnym, a 8 z 10 kobiet (81%) powiedziało, że film może obalić stereotyp związany z fizycznymi możliwościami kobiet.
Badanie Always pokazało także wpływ kampanii na postawę mężczyzn.
Po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 2 na 3 mężczyzn przyznało, że sformułowanie
„jak dziewczyna” może być obraźliwe i stwierdziło, że przestanie go używać,
albo pomyśli dwa razy, zanim ponownie go użyje.
Always od 30 lat prowadzi dla dziewcząt programy edukacyjne
dotyczące dojrzewania
i każdego roku dociera do prawie 20 milionów nastolatek na całym świecie. Teraz, dzięki filmowi, odbiorców kampanii jest jeszcze więcej, a Always kontynuuje swoją misję zmiany zwrotu #JakDziewczyna na sformułowanie, które oznacza siłę, talent, charakter i pokazuje wspaniałość każdej dziewczyny.
i każdego roku dociera do prawie 20 milionów nastolatek na całym świecie. Teraz, dzięki filmowi, odbiorców kampanii jest jeszcze więcej, a Always kontynuuje swoją misję zmiany zwrotu #JakDziewczyna na sformułowanie, które oznacza siłę, talent, charakter i pokazuje wspaniałość każdej dziewczyny.
Ruch Always #JakDziewczyna jest wspierany przez miliony dziewczyn z całego świata, które
zmieniają znaczenie słów #JakDziewczyna na bardzo pozytywne określenie. Always
zachęca je do podtrzymywania tych działań i do dzielenia się tym, co robią #JakDziewczyna,
ponieważ to działa. W czasie tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet, Always zaprasza
do zrobienia zdjęcia, nakręcenia filmu
lub napisania wiadomości używając hashtagu #JakDziewczyna, by w ten sposób
uczcić nieskończony dziewczęcy potencjał i pokazać młodym dziewczynom, że
robienie czegoś #JakDziewczyna jest
niesamowite.
Dodatkowe kluczowe
wnioski płynące z II Fali Badań Always nad Dojrzewaniem
i Pewnością Siebie:
i Pewnością Siebie:
·
Po
obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, większość respondentów (76% kobiet w wieku
16-24 oraz 59% mężczyzn) stwierdziła, że film zmienił ich sposób postrzegania
zwrotu „jak dziewczyna”.
·
Większość
kobiet (67%), która znała film #JakDziewczyna, przyznała, że znaczenie tego określenia powinno być
zmienione. Natomiast tylko mniej niż połowa tych, które go nie widziały (49%),podzielały
tą opinię.
·
Więcej
niż 60% kobiet znających film #JakDziewczyna, zgodziły się, że każdy powinien
zacząć używać zwrotu „jak dziewczyna” jak komplementu, zamiast wykorzystywać go
w obraźliwy sposób, by dzięki temu dziewczyny mogły być bardziej pewne siebie. Tylko
50% kobiet, które nie znały filmu, były tego samego zdania.
Metodologia badań
II Fala Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie
została przeprowadzona za pomocą panelu „Research Now”, w którym wzięło udział
w sumie 1 800 Amerykanów (1 300 Amerykanek w wieku 13-49 i 500
Amerykanów w wieku 16-49). W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa
składająca się z 1 000 kobiet, 500 mężczyzn oraz dodatkowo 150
Afroamerykanek i Latynoamerykanek. Badanie zostało zrealizowane
w dniach 05-12 grudnia 2014 roku.
w dniach 05-12 grudnia 2014 roku.
I Fala Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie
została także przeprowadzona za pomocą panelu „Research Now”, w którym wzięło
udział 1 300 Amerykanek w wieku 16-24. W badaniu wzięła udział
reprezentatywna grupa składająca się z 1 000 kobiet, a także dodatkowo 150
Afroamerykanek oraz 150 Latynoamerykanek. Badanie zostało zrealizowane w dniach
22-28 maja 2014 roku.
[1] Dane z I
Fali Badań Always nad dojrzewaniem i pewnością siebie prowadzonych w Stanach
Zjednoczonych
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz