wtorek, 24 marca 2015

ZOSTAŃ AMBASADORKĄ LE PETIT MARSEILLAIS



Właśnie ruszyła rekrutacja Ambasadorek Le Petit Marseillais!

Zeszłoroczna kampania cieszyła się dużym zainteresowaniem i okazała wielkim sukcesem.  Ambasadorki pokochały kosmetyki Le Petit Marseillais i chętnie dzieliły się nimi ze swoimi znajomymi.


 Ambasadorki Le Petit Marseillais, jako pierwsze w Polsce, mają dostęp do  nowości kosmetycznych i mogą je przetestować. Jeśli również chciałabyś mieć tę możliwość, już teraz zgłoś się do udziału w rekrutacji i zaloguj w naszym portalu , a następnie wypełnij ankietę.

Informacje o procesie rekrutacji znajdziesz także na  fanpageu na Facebooku. 


poniedziałek, 23 marca 2015

Konferencja LE PETIT MARSEILLAIS - mała prowansja w sercu Warszawy


17 marca to był mój wielki dzień! Po miesiącu intensywnych przygotowań odbyła się  konferencja marki Le Petit Marseillais. Powodem do jej zorganizowania była premiera nowego żelu pod prysznic: Werbena i Cytryna.
 Nie tylko organizowałam spotkanie, ale także wystąpiłam w roli gospodarza. Witałam gości i krótko wprowadziłam ich w świat marki. Na konferencji pojawili dziennikarze popularnych pism i portali, blogerzy, a także gwiazdy ;) Działo się!!! Drugą część spotkania stanowiły zaś warsztaty podczas których goście przygotowywali swój własny peeling oparty o główne składniki nowego żelu: werbene i cytryne.  Dzieki temu sala wypełniła się cudownym zapachem. Zapachu niestety nie da się przekazać on- line więc zerknijcie chociaż na zdjęcia ;)

niedziela, 8 marca 2015

W kobietach siła!



Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Always przedstawia nowy film #JakDziewczyna
Razem z milionami dziewczyn z całego świata marka Always pragnie sprawić, aby dziś
i każdego następnego dnia słowa Robić Coś #JakDziewczyna oznaczały robienie wspaniałych rzeczy.

Z okazji obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet, Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej, przedstawia nowy film zatytułowany „Always #JakDziewczyna – Silniejsze Razem”, by kontynuować swoją misję wspierania dziewcząt
w okresie dojrzewania w budowaniu pewności siebie oraz by podkreślać, że wykonywanie czynności  #JakDziewczyna, oznacza coś wspaniałego. Nawiązując do Międzynarodowego Dnia Kobiet 8. marca, w którym w szczególny sposób świętujemy i doceniamy kobiece osiągnięcia, Always pragnie także docenić miliony dziewczyn, które robiąc dumnie różne rzeczy „jak dziewczyna”, są inspiracją dla innych. 

Zainspiruj się i Ty – kliknij i zobacz nowy film: 

Rozpoczęta w czerwcu 2014 roku kampania Always #JakDziewczyna pozwoliła rzucić nowe światło na moc powszechnie używanego zwrotu „jak dziewczyna” – często wykorzystywanego w  negatywnym kontekście, a mogącego mieć znaczący wpływ na  poczucie pewności siebie dziewcząt. Viralowy film #JakDziewczyna został wyświetlony ponad 85 milionów razy w 150 krajach i udostępniony przez więcej niż 1.5 miliona ludzi z całego świata.
Myślą przewodnią tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet jest hasło „Zrób to”, i to jest dokładnie to, co dziewczyny robią, zmieniając znaczenie słów #JakDziewczyna – powiedziała Fama Francisco, Wiceprezes Marki Always na świecie. Film Always #JakDziewczyna wywołał poruszenie i zainspirował wiele osób. Pragniemy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do tej podróży, mającej na celu zmianę znaczenia zwrotu #JakDziewczyna, by traktować go, jak komplement.
Kampania #JakDziewczyna pokazała ogromny wpływ tych słów na pewność siebie dziewczyn, ale także zainspirowała do powstania ruchu, który rozpoczął zmianę społecznego odbioru tego określenia. Przeprowadzone przed startem kampanii Always badania dowiodły, że tylko 19% dziewczyn w wieku 16-24 miało pozytywne skojarzenia ze zwrotem „jak dziewczyna”.[1]
W odniesieniu do prowadzonej przez Always w Stanach Zjednoczonych II Fali Badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie,po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 76% uczestniczek badania przyznało, że już nigdy nie pomyślą o sformułowaniu „robić coś jak dziewczyna”, jak o czymś negatywnym, a 8 z 10 kobiet (81%) powiedziało, że film może obalić stereotyp związany z fizycznymi możliwościami kobiet.
Badanie Always pokazało także wpływ kampanii na postawę mężczyzn. Po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 2 na 3 mężczyzn przyznało, że sformułowanie „jak dziewczyna” może być obraźliwe i stwierdziło, że przestanie go używać, albo pomyśli dwa razy, zanim ponownie go użyje.
Always od 30 lat prowadzi dla dziewcząt programy edukacyjne dotyczące dojrzewania
i każdego roku dociera do prawie 20 milionów nastolatek na całym świecie. Teraz, dzięki filmowi, odbiorców kampanii jest jeszcze więcej, a Always kontynuuje swoją misję zmiany zwrotu #JakDziewczyna na sformułowanie, które oznacza siłę, talent, charakter i pokazuje wspaniałość każdej dziewczyny.
Ruch Always #JakDziewczyna jest wspierany  przez miliony dziewczyn z całego świata, które zmieniają znaczenie słów #JakDziewczyna na bardzo pozytywne określenie. Always zachęca je do podtrzymywania tych działań i do dzielenia się tym, co robią #JakDziewczyna, ponieważ to działa. W czasie tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet, Always zaprasza  do zrobienia zdjęcia, nakręcenia filmu lub napisania wiadomości używając hashtagu #JakDziewczyna, by w ten sposób uczcić nieskończony dziewczęcy potencjał i pokazać młodym dziewczynom, że robienie czegoś  #JakDziewczyna jest niesamowite.
Dodatkowe kluczowe wnioski płynące z II Fali Badań Always nad Dojrzewaniem
i Pewnością Siebie:
·         Po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, większość respondentów (76% kobiet w wieku 16-24 oraz 59% mężczyzn) stwierdziła, że film zmienił ich sposób postrzegania zwrotu „jak dziewczyna”.
·         Większość kobiet (67%), która znała film #JakDziewczyna, przyznała, że  znaczenie tego określenia powinno być zmienione. Natomiast tylko mniej niż połowa tych, które go nie widziały (49%),podzielały tą opinię.
·         Więcej niż 60% kobiet znających film #JakDziewczyna, zgodziły się, że każdy powinien zacząć używać zwrotu „jak dziewczyna” jak komplementu, zamiast wykorzystywać go w obraźliwy sposób, by dzięki temu dziewczyny mogły być bardziej pewne siebie. Tylko 50% kobiet, które nie znały filmu, były tego samego zdania.
Metodologia badań
II Fala Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie została przeprowadzona za pomocą panelu „Research Now”, w którym wzięło udział w sumie 1 800 Amerykanów (1 300 Amerykanek w wieku 13-49 i 500 Amerykanów w wieku 16-49). W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa składająca się z 1 000 kobiet, 500 mężczyzn oraz dodatkowo 150 Afroamerykanek i Latynoamerykanek. Badanie zostało zrealizowane
w dniach 05-12 grudnia 2014 roku.
I Fala Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie została także przeprowadzona za pomocą panelu „Research Now”, w którym wzięło udział 1 300 Amerykanek w wieku 16-24. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa składająca się z 1 000 kobiet, a także dodatkowo 150 Afroamerykanek oraz 150 Latynoamerykanek. Badanie zostało zrealizowane w dniach 22-28 maja 2014 roku.


[1] Dane z I Fali Badań Always nad dojrzewaniem i pewnością siebie prowadzonych w Stanach Zjednoczonych

poniedziałek, 2 marca 2015

Limitki Le Petit Marseillais - Zapach na lato czy na lata? Kupujesz, decydujesz!




Bawełna i mak, malina i piwonia, a może lilak? W drogeriach Rossmann już w marcu dostępne będą trzy limitowane wersje zapachowe żeli pod prysznic Le Petit Marseillais. Ten, który będzie cieszył się największym powodzeniem, w połowie roku na stałe trafi do sprzedaży. Kupujesz? Decydujesz!
Szybki poranny prysznic, a może nieco dłuższy wieczorem? Dzięki żelom pod prysznic Le Petit Marseillais ta codzienna czynność staje się odprężającym, niezwykle przyjemnym rytuałem nie tylko dla ciała, ale także dla ducha. To zasługa wyjątkowych, kwiatowych zapachów, które przynoszą na myśl przyjemne wspomnienia związane z ciepłem wiosennych i letnich dni. Odetchnij Prowansją!
O każdej porze dnia…